dilluns, 11 d’abril del 2011
EL CARTEL
Hoy tengo el gusto de mostrar el cartel de
Extravíos
,
mi cortometraje documental. Quiero dar las gracias al Centro de Capacitación Cinematográfica y sobre todo Carlos Solís Velázquez, quien hizo el diseño. Espero les guste!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada